Онлайн-сервіс для моніторингу 

Онлайн-сервіс для моніторингу традиційних та Інтернет-ЗМІ

Автоматична обробка публікацій 

Автоматична обробка публікацій: тональність, персони, бренди, гео, мова

Аналітика

Аналітика: кодифікація публікацій, PR-метрики, експертні оцінки

Аналітичні дешборди

Аналітичні дешборди з оновлюваними діаграмами, графіками, віджетами

Сповіщення на
Ваш e-mail 

Сповіщення на Ваш e-mail про нові публікації у ЗМІ за обраною темою 

Експорт даних в Excel

Експорт звітів та статистичних даних у форматі EXCEL з графіками та діаграмами 

Передові технології

Використовуються технології обробки великих масивів даних (Big Data)

Автоматична класифікація

Автоматична класифікація кожного повідомлення за Вашими категоріями 

Для кого Semantrum стане у нагоді

Для державних установ

Структура установи у вигляді інтерактивного дерева, в якому представлені керівники всіх підрозділів з досьє. Новини, відгуки, коментарі про роботу держустанови з аналізом тональності

Для політичних партій

Моніторинг та аналіз повідомлень в усіх типах ЗМІ та соцмережах. Відгуки, коментарі про діяльність партії, її керівників та відомих членів з аналізом тональності висловлювань. Інтерактивні схеми, на яких показано зв’язок між політиками, компаніями, брендами

Для компаній

Відгуки, новини, коментарі про компанію, її товари та послуги, засновників та топ-менедежерів. Архів та оперативна інформація про заяви, дії, події від імені компанії. Індекс лояльності ЗМІ та медіа-холдингів до компанії

Для публічних персон

Моніторинг та аналіз публікацій і сюжетів в усіх типах ЗМІ та соцмережах про дії, заяви, події навколо персони та пов’язаних з нею компаній, брендів, інших персон. Відгуки про персону та аналіз тональності висловлювань

Для брендів

Структуровані стрічки новин, коментарів, відгуків з аналізом тональности про бренди та товари. Архів та оперативна інформація про заяви, дії, події від імені бренду. Індекс лояльності ЗМІ та медіа-холдингів до бренду

Для громадських організацій

Моніторинг і аналіз повідомлень в усіх типах ЗМІ і соцмережах з культурних, економічних, вікових, гендерних, регіональних, релігійних, професійних, соціальних та ін. питань. Інтерактивні звіти про кількість та тональність публікацій з урахуванням регіонів та типів джерел

Для посольств і міжнародних організацій
Новини, відгуки, коментарі про події в Україні, які мають вплив на міжнародні процеси. Що пишуть і говорять про Україну в інших країнах. Аналіз тональності висловлювань. Інтерактивні схеми, на яких показано зв’язок між політиками, компаніями, брендами
Для PR-агентств
Медіа-аналіз повідомлень в усіх типах ЗМІ. Тональність повідомлень. PR-метрики. Динаміка даних, порівняння. Інтерактивні, оновлювані у реальному часі графіки, діаграми, дашборди
Для журналістів
Інформація про медійних персон, бренди, компанії, партії у вигляді досьє, структурованих стрічок повідомлень з фільтрами, медіа-рейтингів, дашбордів, схем залежності між всіма суб’єктами. Інтерактивні інструменти для роботи з інформацією, пошук та архів за 20 років

Вам це потрібно, якщо

——————————————————————

Цікавитеся, що пишуть, говорять чи показують ЗМІ стосовно Вас чи Вашої компанії, партії, бренду. Яке емоційне забарвлення (тональність) повідомлень. Як ЗМІ, що належать до різних медіа-холдингів, висвітлюють події

———————————————————————


Займаєтеся моніторингом присутності і якості представленості персони, компанії, бренду, події у соціальних мережах

———————————————————————

Займаєтеся PR-супроводом персони, бренду, маркетингової структури компанії

———————————————————————

Формуєте або аналізуєте репутаційну та іміджеву політику в організації, компанії, партії

———————————————————————

Займаєтеся комунікаціями: корпоративними, політичними, внутрішніми, крос-галузевими, GR-комунікаціями

———————————————————————
Організовуєте резонансні заходи і потрібен аналіз уваги ЗМІ та соцмедіа до подій


———————————————————————
Реалізуєте антикризову PR-кампанію або працюєте в конфліктній ситуації і необхідний медіа-аналіз і сповіщення 24/7
———————————————————————
Готуєте звіти стосовно медіа-присутності у ЗМІ, PR-активності з кількісним та якісним аналізом даних
———————————————————————
———————————————————————
Медіа-звіт 'Водафон'

Медіа-аналіз ТБ, радіо, друкованих ЗМІ та Інтернет-ЗМІ на тему “Водафон”

Медіа-аналіз 'НАБУ у ЗМІ'

Огляд ТБ, друкованих та Інтернет-ЗМІ на тему “НАБУ”

Медіа-аналіз 'Нафтогаз у ЗМІ'

Медіа-аналіз Інтернет-ЗМІ та соцмереж на тему “Нафтогаз”

Медіа-звіт 'НАБУ'

Аналіз з кодифікацією даних ТБ-сюжетів, друкованих та Інтернет-ЗМІ на тему “НАБУ”

Огляд 'Ощадбанк на ТБ'

Огляд сюжетів українських телеканалів на тему “Ощадбанк”

Огляд 'Медіа-ринок'

Огляд публікацій в Інтернет-ЗМІ на тему “Медіа-ринок”

Wir verwenden Cookies
Cookie-Einstellungen
Unten finden Sie Informationen über die Zwecke, für welche wir und unsere Partner Cookies verwenden und Daten verarbeiten. Sie können Ihre Einstellungen der Datenverarbeitung ändern und/oder detaillierte Informationen dazu auf der Website unserer Partner finden.
Analytische Cookies Alle deaktivieren
Funktionelle Cookies
Andere Cookies
Wir verwenden Cookies, um die Inhalte und Werbung zu personalisieren, Funktionen sozialer Medien anzubieten und unseren Traffic zu analysieren. Mehr über unsere Cookie-Verwendung
Alle akzeptieren Alle ablehnen Einstellungen ändern
Cookies